Zákaznická podpora

Potřebuješ další informace o našich kurzech? Nevíš, jak vybrat brokera? Nebo řešíš technické problémy? Na téhle stránce ti pomůžeme!
Nejčastější otázky
Trading support
Technická podpora

Kurzy

Co všechno se v kurzech dozvím?

Všechno, co potřebuješ k úspěšnému tradingu! Vezmeme to od úplných základů v kurzu VENI přes kompletní teorii a ukázky praktických obchodů v kurzu VIDI až po individuální konzultace, tipy a praktická cvičení v osobním kurzu VICI. Podrobnosti najdeš na stránkách kurzů VENI, VIDI a VICI.

Jak dlouho kurzy trvají?
U VENI a VIDI je to na tobě. Rozsah je sice pevně daný (3 videa a 19 videí), klidně si je ale můžeš projít víckrát – a v případě VIDI ti to i doporučujeme, abys nic nepřehlédl. VENI i VIDI tak dohromady zvládneš třeba za týden, ale klidně jim můžeš věnovat i celý měsíc. Všechno je totiž online, a tak se k materiálům kdykoliv vrátíš.

Na kurzu VICI se setkáme osobně a strávíme spolu 1 den.
Jak se mám na kurzy přihlásit?

Jednoduše – stačí mrknout na stránku vybraného kurzu a vyplnit registrační formulář. U kurzu VIDI ještě počkáme, až nám pošleš peníze, a pak od nás dostaneš přístupové údaje.

Jedinou výjimkou je VICI, na který se zaregistruješ z členské sekce VIDI. Jen si nezapomeň pohlídat vypsané termíny, které zveřejňujeme na stránce kurzu VICI, Instagramu a v discordové skupině.

Jak můžu za kurzy zaplatit?

Možností je několik – kromě klasického převodu nebo platby kartou můžeš platit i bitcoiny. Je jen na tobě, co se ti nejvíc hodí.

Jaké jsou termíny živých kurzů?

Na aktuální termíny můžeš mrknout tady ↓↓↓

Sobota 21. zaří 2024
 | 
Trading Floor Moravany
VYPRODÁNO
Sobota 9. listopadu 2024
 | 
Trading Floor Moravany
VYPRODÁNO
Neděle 10. listopadu 2024
 | 
Trading Floor Moravany
VYPRODÁNO

A zveřejňujeme je taky na stránce kurzu VICI, Instagramu a v discordové skupině.

Jak je to s přístupem k online kurzům? Můžu se k nim vrátit kdykoliv?

Můžeš, nemáme žádný časový limit. Přístup je doživotní. Všechno si tak projdeš, kolikrát potřebuješ. A když z tradingu na nějaký čas vypadneš, stačí si znovu otevřít online kurzy a snadno naskočíš zpět!

Jak můžu zrušit objednávku?

Pokud chceš zrušit objednávku online kurzu VIDI, jednoduše nám zavolej nebo napiš e-mail. Potřebné údaje najdeš na stránce Kontakty. Pokud objednávku zrušíš ještě před zaplacením kurzu, je všechno bez sankcí. Objednávku můžeš samozřejmě zrušit i později. Pokud ses do kurzu VIDI ještě nepřihlásil, do 14 dnů od nákupu máš nárok na vrácení peněz. V ostatních případech už ti plnou cenu nevrátíme.

Pokud chceš zrušit svou účast na kurzu VICI, napiš nám e-mail. A to co nejdřív – ať můžeme volný termín nabídnout ostatním zájemcům. Peníze za kurz ti samozřejmě vrátíme. Když nám ale nedáš vědět a na kurz nepřijdeš, tvoje platba propadá.

Technické dotazy

Nejde mi za kurz zaplatit, co mám dělat?

Ozvi se nám a společně se na to podíváme.

Nedaří se mi zaplatit slovenskou kartou. Nevíte, v čem je problém?

Nevíme, ale zkusíme to zjistit. Pošli nám prosím screenshot problému na e-mail info@fxcg-education.cz. A k tomu nám napiš, jakou chybu ti platební brána ukazuje. Mrkneme se na to.

Nemůžu se přihlásit do členské sekce. Co mám dělat?

Nejdřív se podívej do e-mailu s předmětem „🎉 Je to tady – přístup do členské sekce už dorazil!“. Najdeš v něm odkaz na přihlášení i své přihlašovací údaje. Díky tomu si ověříš, jestli se přihlašuješ správným jménem a heslem. Pokud ano, zkontroluj, zda nemáš omylem zapnutý CAPSLOCK.

A pokud ti e-mail nedorazil, nebo zadáváš vše správně, a přesto přihlášení nefunguje, ozvi se nám. Vše prověříme.

Zapomněl jsem heslo a nemůžu se přihlásit do členské sekce, co teď?

Je to jednoduché, podívej se do e-mailu s předmětem „🎉 Je to tady – přístup do členské sekce už dorazil!“. Své heslo v něm najdeš.

A pokud heslo nefunguje, nebo e-mail nemůžeš najít, běž na přihlašovací stránku do členské sekce. Hned pod tlačítkem pro přihlášení uvidíš odkaz pro obnovu hesla. Klikni na něj, na další stránce zadej svůj e-mail a vytvoř si nové heslo.

Ostatní dotazy

Někdo od vás mi píše na Instagramu. Je to možné?

Určitě ne! My ti totiž nikdy jako první nepíšeme.

Používáme přitom jen tyhle profily:

Záložní:

Dobře se proto podívej, kdo ti píše – pravděpodobně to bude fake profil, který trochu změnil některý z našich nicků. Například přidal tečku, prohodil písmena a podobně. Budeme proto rádi, když takový profil nahlásíš.

Kde můžu zrušit odběr F.X.C.G. Signálů & analýz?

Je to jednoduché – přejdi na stránku Zrušení odběru analýz, vyplň krátký formulář a je to!

Kolik peněz potřebuju, abych mohl s tradingem začít?

Na začátku se obejdeš bez peněz. Potřebuješ si totiž vyzkoušet všechny principy a otestovat svoje znalosti, proto je nejlepší začít s demo účtem. Chyby, které zpočátku dělá každý, tě aspoň nebudou bolet. Jen pamatuj, že i s demo účtem musíš pracovat stejně jako s vlastními penězi, jinak se nic nenaučíš.

Teprve když získáš jistotu a budeš mít stabilní výsledky, začni obchodovat s vlastními penězi. Obecně přitom platí, že čím větší kapitál můžeš použít, tím větší bude efekt. Žádné limity neexistují.

Ještě jsem se chtěl zeptat…

Na co se náš klienti ještě ptají? Třeba jaké zhodnocení můžou čekat, jaké strategie používáme nebo jaký je náš risk management. To všechno ti rádi prozradíme – stačí si objednat kurz VIDI a přihlásit se do členské sekce, kde se všechno dozvíš.

Trading support

Nevíš, jak vybrat brokera nebo jak si otevřít demo účet? Napiš nám! Poradíme ti se vším, co se týká tradingu!

Kontaktní údaje

Co s klienty většinou řešíme:

  • Jak s tradingem začít.
  • Jak vybrat brokera.
  • Jak si otevřít demo účet.
  • Jak si založit obchodní účet.
  • Jak vybrat fundovaný účet.
  • Jak funguje náš mentoring.
  • Nebo třeba jak stáhnout TradingView.
Trading Support (#19)

Technická podpora

Nefunguje ti přihlášení, máš problémy s platbou nebo potřebuješ individuální fakturaci? Napiš nám a všechno vyřešíme!

Kontaktní údaje

Co s klienty většinou řešíme:

  • Kde najít přihlašovací údaje.
  • Jak se přihlásit do členské sekce.
  • Problémy s platbou.
  • Individuální způsob fakturace (třeba na zahraniční firmu).
  • Změnu platební metody.
  • Nebo různá speciální přání a dárky.
Technická podpora (#20)
V čem je problém
calendar-fullchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram